COMMERCIËLE KEUZES - WAARDEPROPOSITIES - OUTSOURCING
Strategie
- Marktverkenning voor een bedrijf, product of dienst
- Bepaling waarde propositie
- “Way to market” bepalen! Hoe gaan we de markt benaderen!
Mindshift
Op het moment dat de koers is bepaald is het zaak dat we deze ook intern gaan communiceren.
Hiervoor gebruiken we verschillende methodes maar willen we ook graag samen met het management deze veranderingen teweegbrengen.
- Workshop
- Inhouse traject voor een bepaalde periode
- Meten
- Evalueren
Mindset in Commercie
Om tot een succesvolle commerciële aanpak te komen in je bedrijf focussen wij ons tot de kern. Het gaat er niet alleen om dat de toplaag van een bedrijf zich bewust is van de koers die het bedrijf moet varen.
Alle lagen in een bedrijf moeten de aanpak omarmen. Of je een nieuwe dienst of product lanceert of dat je huidige aanpak niet meer werkt, bij alles moet je mindset bewaken. We nemen ook de klantstrategische rol aan wanneer dat van ons gevraagd wordt in een samenwerking. Wij kijken samen hoe we bepaalde doelen kunnen bereiken en welke leveranciers we daarvoor nodig hebben.
Het moraal moet hoog zijn om te kunnen aanpassen.
