COMMERCIËLE KEUZES - WAARDEPROPOSITIES - OUTSOURCING

Strategie

Het is belangrijk om richting te bepalen, om marktonderzoek te doen en om te weten wat er speelt bij alle stakeholders. Nog belangrijker is het om te bouwen aan relaties, vertrouwen te krijgen en samen met je klant bouwen aan de verbetering van je product of dienst. Hiermee creëer je goodwill en dat is veel waardevoller dan Loyaliteit.
Om deze basis te kunnen leggen gebruiken we ons eigen JDS Business Development Model
  • Marktverkenning voor een bedrijf, product of dienst
  • Bepaling waarde propositie
  • “Way to market” bepalen! Hoe gaan we de markt benaderen!

Mindshift

Op het moment dat de koers is bepaald is het zaak dat we deze ook intern gaan communiceren.

Hiervoor gebruiken we verschillende methodes maar willen we ook graag samen met het management deze veranderingen teweegbrengen.

  • Workshop
  • Inhouse traject voor een bepaalde periode
  • Meten
  • Evalueren
Value Propositions
Een Value Proposition workshop voor € 750 of een duik in het diepe met commerciële audit van je organisatie. Onze scherpe analyses zorgen voor inzicht en resultaat. Vraag via ons contactformulier meer informatie aan over ons JDS Business Development Model.
Contact
Outsouring
Wij noemen het "result sourcing", we zorgen namelijk voor de juiste fit met jouw organisatie. We detacheren alleen professionals die passen bij jouw zaak. Trainingen en kennis krijgen ze vanuit ons maar de fun en het scorend vermogen krijg jij!
Contact
Lancering of commerciële audit
We helpen je in de eerste stappen naar de lancering van een nieuwe product of dienst. Of we zorgen er samen voor dat je organisatie goed is ingericht om de schaalvergroting aan te gaan.
Contact

Mindset in Commercie

Om tot een succesvolle commerciële aanpak te komen in je bedrijf focussen wij ons tot de kern. Het gaat er niet alleen om dat de toplaag van een bedrijf zich bewust is van de koers die het bedrijf moet varen.
Alle lagen in een bedrijf moeten de aanpak omarmen. Of je een nieuwe dienst of product lanceert of dat je huidige aanpak niet meer werkt, bij alles moet je mindset bewaken. We nemen ook de klantstrategische rol aan wanneer dat van ons gevraagd wordt in een samenwerking. Wij kijken samen hoe we bepaalde doelen kunnen bereiken en welke leveranciers we daarvoor nodig hebben.
Het moraal moet hoog zijn om te kunnen aanpassen.

JDS Biz Dev Mindset

The JDS MODEL

Just Do Sales! WORKSHOP

DOORGRONDEN

We willen je business tot op het bot begrijpen en weten waarom je bepaalde keuzes wel of niet maakt! Zodat we samen tot een gedegen strijdplan kunnen komen! Hiervoor hebben we drie varianten.

Relationele Marketing

Relatie en Goodwill zijn de basis drivers voor succes!

Morgen

Om je klant morgen beter te kunnen bedienen moet je aandacht besteden aan de relatie. Hiermee kunnen wij je als exclusive partner van SIR helpen!
Sluit Menu